Sorting
Source
Katalog zbiorów
(3)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Status
available
(3)
Branch
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Author
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- )
(2)
Fugiel, Marcin
(1)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Zych, Robert
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Jakość usług
(1)
Mentoring
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przywództwo
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Świat
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Na dole okł.: Inspiracja i efekty - znajdź wój własny pomysł na fundraising.
Przeczytaj koniecznie, jeśli: widzisz sens i korzyść w rozwijaniu umiejętności pracowników; do Twoich obowiązków należy prowadzenie coachingu podwładnych; wierzysz, że zarządzanie ludźmi nie polega na pouczaniu i kontrolowaniu; decydujesz się zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie zespołu do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych; chcesz pomagać w dokonywaniu zmian ważnym dla Ciebie osobom, które proszą Cię o pomoc w trudnej sytuacji; jesteś gotowy uczyć innych przez trening i doświadczenie, bez presji, ocen i pouczeń. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kłobucka 14 (W135)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Cybisa 6 (W134)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 3)
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Braci Wagów 1 (W127)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again