Sorting
Source
Katalog zbiorów
(9)
Form of Work
Audiobooki
(5)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Status
available
(7)
only on-site
(1)
Branch
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(4)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(1)
Author
Zych, Robert
(6)
Gut, Jerzy (1955- )
(3)
Morawski, Cezary (1954- )
(3)
Fugiel, Marcin
(2)
Haman, Wojciech (1954- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Zych, Agnieszka (trener personalny)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(8)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Menedżerowie
(2)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Techniki sprzedaży
(4)
Marketing bezpośredni
(2)
Menedżerowie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Mentoring
(1)
Nowy produkt
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Świat
(1)
Genre/Form
Poradnik
(6)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
9 results Filter
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
Na okładce i stronie tytułowej: Narzędzia, które pomagają budować motywację, odpowiedzialność i współpracę.
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
(...) Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę. Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi. Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce. Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Szef w realcji z zespołem : jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu / Agnieszka Zych, Robert Zych. - Gliwice : Helion ; Warszawa Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD) (6 godz. 52 min 49 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Dynamicznie do celu Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Cybisa 6 (W134)
There are copies available to loan: sygn. 0 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Gen sprzedawcy : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wyd. 2 rozsz. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH, cop.2016. - 1 płyta CD (6 godz. 21 min 31 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ręce, głowa i serce sprzedawcy. „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. / Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. // "Kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego." — Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Cybisa 6 (W134)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) (393 min 36 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Cybisa 6 (W134)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Audiobook
CD
In basket
Lider sprzedaży : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) (393 min 36 s) : zpis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Na dole okł.: Inspiracja i efekty - znajdź wój własny pomysł na fundraising.
Przeczytaj koniecznie, jeśli: widzisz sens i korzyść w rozwijaniu umiejętności pracowników; do Twoich obowiązków należy prowadzenie coachingu podwładnych; wierzysz, że zarządzanie ludźmi nie polega na pouczaniu i kontrolowaniu; decydujesz się zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie zespołu do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych; chcesz pomagać w dokonywaniu zmian ważnym dla Ciebie osobom, które proszą Cię o pomoc w trudnej sytuacji; jesteś gotowy uczyć innych przez trening i doświadczenie, bez presji, ocen i pouczeń. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kłobucka 14 (W135)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Cybisa 6 (W134)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 3)
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Braci Wagów 1 (W127)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again