Sorting
Source
Katalog zbiorów
(11)
Form of Work
Książki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(3)
Branch
Nugat 4 (W112)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(9)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(3)
Author
Albigowski, Marek
(4)
Dąbrowski, Jarosław Filip (1975- )
(2)
Święch, Andrzej
(2)
Belka, Marek (1952- )
(1)
Clamen, Michel (1938- )
(1)
Doyle, Peter
(1)
Dutkiewicz, Mieczysław
(1)
Gierszewska, Grażyna
(1)
Janiszewski, Adam
(1)
Janowska, Anna (tłumacz z jęz. fr.)
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kwiatkowski, Robert
(1)
Kühnl-Kinel, Agnieszka
(1)
Kłosińska, Katarzyna
(1)
Lane, Ronald W
(1)
Menuhin, Yehudi (1916-1999)
(1)
Neneman, Jarosław (1963- )
(1)
Neumayr, Anton
(1)
Pratley, Peter
(1)
Russell, Thomas (1941- )
(1)
Seitel, Fraser P
(1)
Stonehouse, George
(1)
Temperton, Paul (1958- )
(1)
Śmietana, Rafał
(1)
Year
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(11)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Marketing
(2)
Choroby
(1)
Dyrygenci amerykańscy
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Język polski
(1)
Kompozytorzy
(1)
Medycyna
(1)
Menuhin, Yehudi (1916-1999)
(1)
Muzyka
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Skrzypkowie amerykańscy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sławni ludzie
(1)
Unia Europejska
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Kultura i sztuka
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady, których przestrzeganie wpływa na wiarygodność, a nawet może często zadecydować o skuteczności i ostatecznej wygranej aktorów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 328.18 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - [Wyd. 7]. - Warszawa : Felberg SJA, cop. 1999. - XXX, 743, [1] s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Oryg. : "Marketing management : analysis, planning, implementation and control" 1994 Indeksy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Muzyka i cierpienie / Anton Neumayr ; tł. Mieczysław Dutkiewicz. - Warszawa : Felberg SJA, 2002. - 477, [3] s. : il., nuty ; 21 cm.
Tyt. oryg.: "Musik und Medizin".
W niniejszej książce Anton Neumayr przybliża czytelnikowi sylwetki pięciu wybitnych kompozytorów. Znajdziemy tu biografie klasyków wiedeńskich (Wolfgang Amadeus Mozart, Ludwig van Beethoven) oraz reprezentantów romantyzmu niemieckiego (Johannes Brahms) i słowiańskiego (Fryderyk Chopin, Piotr Czajkowski). Na podstawie wnikliwie przebadanych dokumentów i własnej wiedzy medycznej kreśli autor dokładny obraz chorób tych wybitnych artystów. Ukazuje również proces twórczy, który towarzyszy ich zmaganiom z własnym organizmem. Książka ta jest dowodem, że we wszystkich tych przypadkach można się pokusić oklarowne wypowiedzi na temat historii chorób i przyczyn śmierci, aswada literacka autora idzie tu wparze zjego kompetencjami medycznymi i zdolnościami trafnego diagnozowania, które pozwalają wykazać niezgodność obiegowych opinii i spekulacji wtym względzie zprawdą historyczną. Autor książki, profesor Anton Neumayr, jest światowej sławy lekarzem chorób wewnętrznych, a jako absolwent salzburskiego Mozarteum i ceniony pianista występuje często z Filharmonikami Wiedeńskimi. Jego niekwestionowaną zasługą jest popularyzacja biografii słynnych kompozytorów muzyki poważnej. Pasjonujące opowieści na ten temat przedstawia m.in. przed kamerami telewizyjnymi, ilustrując je zazwyczaj fragmentami odpowiednich utworów wykonywanymi na fortepianie. Dużą popularność przyniósł mu cykliczny program telewizyjny pt. Diagnoza, którego jest autorem i prezenterem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Nugat 4 (W112)
There are copies available to loan: sygn. 929 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 929 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Etyka w biznesie / Peter Pratley ; tł. Marek Albigowski. - Warszawa : Felberg SJA, 2000. - XV, [1], 319 s. ; 21 cm.
Na s. red. również ISBN wyd. oryg.: 0-13-356544-0 (Prentice Hall International).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Kleppner's advertising procedure", 1996.
Reklama według Ottona Kleppnera stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat. Zmienność jest bowiem - w opinii autorów - kluczową cechą współczesnej reklamy. W swej obecnej wersji podręcznik prezentuje reklamę jako element marketingu zintegrowanego. Autorzy pokazują, w jaki sposób łączyć reklamę z pozostałymi aspektami przekazu marketingowego. Książka dzieli się na sześć części, obejmujących łącznie 26 rozdziałów. Część pierwsza ukazuje reklamę w ujęciu historycznym - od początków sprzedaży i wymiany towarowej aż po dzień dzisiejszy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public relations w praktyce / Fraser P. Seitel ; tł. Marek Albigowski, Jarosław Filip Dąbrowski, Andrzej Święch. - Warszawa : Felberg SJA, 2003. - XXXI, [1], 596 s. : il. (w tym kolor.), faks., fot., portr. ; 27 cm.
Tyt. oryg.: "The practice of public relations".
Pełna nazwa wydaw. w cop.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 659.4 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 336.74 (1 egz.)
Book
In basket
Niedokończona podróż : dwadzieścia lat później / Yehudi Menuhin ; tłumaczenie Rafał Śmietana. - Warszawa : Felberg SJA Wydawnictwo, 2003. - 497, [1] strona, [4] strony tablic : fotografie, nuty ; 22 cm.
W swej autobiografii, Yehudi Menuhin opowiada, jak ze światowej sławy wirtuoza skrzypiec stawał się wszechstronnym muzykiem: dyrygentem, pedagogiem, organizatowem życia muzycznego, a przede wszystkim artystą świadomym swych zadań wynikających ze statusu osoby publicznej i z głębokiego przekonania o humanistycznym posłannictwie muzyki, która może jednoczyć ludzi ponad podziałami etnicznymi, kulturowymi, politycznymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 78 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again