279340
Book
In basket
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany.
Availability:
Braci Wagów 1 (W127)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
There are copies available to loan: sygn. 77 (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Social photo : on photography and social media, 2019
General note
Tytuł oryginału: The social photo : on photography and social media, 2019.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again