279530
Book
In basket
Kościół na rynku : eseje pastoralne / ks. Andrzej Draguła. - Warszawa : Towarzystwo "Więź", copyright 2020. - 379, [3] strony : fotografie ; 22 cm.
(Biblioteka Więzi (seria) ; t. 366)
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Availability:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 2 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 359-[370]. Indeks.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Szczeciński
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again