279890
Book
In basket
(Onepress)
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
Availability:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success
General note
Na okładce: O'reilly.
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach: 333-334.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again