278816
Książka
W koszyku
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Status dostępności:
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Prosto z ulicy
Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa
Uwaga dotycząca dysertacji
Książka opiera się na tekście pracy doktorskiej pt.: "Prosto z ulicy. Materialistyczna analiza kulturoznawcza szerokiego obiegu sztuk wizualnych na przykładzie street artu", (Uniwersytet SWPS w Warszawie, 2015).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 208-215.
Uwaga dotycząca finansowania
Dofinansowanie ze środków MNiSW dla WNHiS SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej