278986
Book
In basket
Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść. Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
Availability:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: "Data-driven marketing : the 15 metrics everyone in marketing should know".
Na okł.: Dodatkowe materiały do pobrania: przykładowe szablony wskaźników finansowych.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 316-317.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again