279335
Książka
W koszyku
Publikacja obejmuje 4 rozdziały. W rozdziale 1 - o charakterze wprowadzającym - omówiono rolę i znaczenie edukacji finansowej z perspektywy ekonomicznej i społecznej. W rozdziale 2 dokonano analizy inicjatyw przyczyniających się do poprawy świadomości finansowej w 8 wybranych krajach wysoko rozwiniętych. W rozdziale 3 zawarto syntezę wyników badań ankietowych prowadzonych w latach 2009 i 2010 wśród wybranych grup społecznych pracujących i uczących się w Warszawie. Rozdział 4. zawiera analizę i ocenę inicjatyw podejmowanych przez różne instytucje w zakresie edukacji finansowej w Polsce. Pracę kończy zbiór pożądanych kierunków zmian w zakresie edukacji finansowej w Polsce. Niniejsza publikacja jest podsumowaniem badań prowadzonych przez Zakład Rynku Usług Finansowych Katedry Ubezpieczeń Gospodarczych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w latach 2008-2010.
Status dostępności:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 374 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 293-302.
Uwaga dotycząca finansowania
Dofinansowanie: z badań statutowych nr 04/S/0004/10 kolegium Zarządzania i Finansów SGH.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej