279355
Book
In basket
Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: Jak zdobyć lojalnych klientów? Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny? Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm? Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów? Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?
Availability:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
There are copies available to loan: sygn. 366.1 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again