278947
Książka
W koszyku
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
Status dostępności:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. 347-364. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej