279890
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 137)
Ekstremalnie szybki przyrost informacji tworzy nowe potrzeby edukacyjne. Funkcjonowanie w społeczeństwie wymaga opanowania umiejętności wyszukiwania, selekcji, analizowania i krytycznej oceny oraz właściwego zastosowania informacji. Dostęp do rozległej wiedzy każe na nowo zastanowić się nad kwestiami etycznymi i prawnymi. Autorka wnikliwie przygląda się rozwojowi społeczeństwa wiedzy i zjawisku kształtowania kompetencji informacyjnych. Esej pokazuje information literacy w kontekście współczesnych trendów edukacyjnych (samokształcenie, edukacja ustawiczna, kształcenie na odległość) oraz aktywności organizacji bibliotekarskich. W poszukiwaniu standardów w zakresie prowadzenia edukacji informacyjnej, badaczka przegląda międzynarodowe dokumenty i wyrusza do naszych sąsiadów (Niemcy i Czechy).
Availability:
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Copies are only available in the library: sygn. 0 (1 egz.)
Notes:
Dod. s. tyt.: Information literacy education in libraries vs. knowledge society development
General note
Information literacy education in libraries vs. knowledge society development.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 189-207.
Language note
Spis treści także ang.
Dodatkowa s. tyt. w jęz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again