278947
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 137)
Ekstremalnie szybki przyrost informacji tworzy nowe potrzeby edukacyjne. Funkcjonowanie w społeczeństwie wymaga opanowania umiejętności wyszukiwania, selekcji, analizowania i krytycznej oceny oraz właściwego zastosowania informacji. Dostęp do rozległej wiedzy każe na nowo zastanowić się nad kwestiami etycznymi i prawnymi. Autorka wnikliwie przygląda się rozwojowi społeczeństwa wiedzy i zjawisku kształtowania kompetencji informacyjnych. Esej pokazuje information literacy w kontekście współczesnych trendów edukacyjnych (samokształcenie, edukacja ustawiczna, kształcenie na odległość) oraz aktywności organizacji bibliotekarskich. W poszukiwaniu standardów w zakresie prowadzenia edukacji informacyjnej, badaczka przegląda międzynarodowe dokumenty i wyrusza do naszych sąsiadów (Niemcy i Czechy).
Status dostępności:
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 0 (1 egz.)
Strefa uwag:
Dod. s. tyt.: Information literacy education in libraries vs. knowledge society development
Uwaga ogólna
Information literacy education in libraries vs. knowledge society development.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 189-207.
Uwaga dotycząca języka
Spis treści także ang.
Dodatkowa s. tyt. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej