278146
Book
In basket
(Onepress Classic / Helion)
Ekonomia behawioralna jest dziedziną łączącą dokonania ekonomii oraz psychologii. Zajmuje się procesami podejmowania przez nas decyzji związanych z finansami. Bada, dlaczego ludzkie zachowania nie zawsze są egoistyczne, czemu konsumenci nie postępują zgodnie z logiką ekonomii oraz dlaczego przedkładają pewne dobra nad inne mimo tej samej wymiernej wartości. W tej książce Gary Belsky, nagradzany dziennikarz, i Thomas Gilovich, jeden z wiodących ekspertów w tej nowej, rozwijającej się dopiero dziedzinie, wyjaśniają, dlaczego ludzie wydają, inwestują, oszczędzają, pożyczają i - co najważniejsze - marnują pieniądze. W dowcipny i przystępny sposób omawiają różnego rodzaju zjawiska (dawanie napiwków, hazard, katastrofy samolotów, loterie i teleturnieje), aby na ich przykładzie przedstawić założenia ekonomii behawioralnej. Nade wszystko jednak autorzy podają dziesiątki praktycznych wskazówek, które umożliwiają eliminację czynników skłaniających Cię do podejmowania mniej trafnych decyzji finansowych.
Availability:
Braci Wagów 1 (W127)
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again