279216
Książka
W koszyku
W niniejszej książce podjęto próbę określenia istoty, znaczenia i miejsca marketingu segmentacyjnego w działalności biznesowej ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów agroturystycznych. Zaproponowano przyszłościowe, modelowe ujęcie procesu segmentacyjnego, który mógłby być zaimplcmentowany w polskich gospodarstwach agroturystycznych. Warto podkreślić, że aktualnie na krajowym rynku wydawniczym brak jest zwartej publikacji książkowej dotyczącej powyższych zagadnień. Dostępność opracowań polskojęzycznych poświęconych tej tematyce ogranicza się raczej do publikacji o charakterze poradnikowym, a zawartość katalogu naukowych opracowań zwartych z tego zakresu dedykowanych środowiskom naukowym jest wciąż jeszcze niewielka. Niniejsze opracowanie jest więc pierwszą próbą wypełnienia tej luki i zaprezentowania problematyki marketingu segmentacyjnego w agroturystyce w takim kształcie.
Status dostępności:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 251-270.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej