275993
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna / Wydawnictwa Profesjonalne i Akademickie)
W książce "Potęga czwartej władzy. Media, rynek, społeczeństwo" Autor omawia funkcjonowanie rynku mediów na świecie i w Polsce - przede wszystkim radia i telewizji. Odwołując się do własnych doświadczeń (posła i pracy w Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji) oraz wykładów "Media i społeczeństwo", które od trzech lat prowadzi w Collegium Civitas, opisuje dynamiczne zmiany tego rynku. Przedstawia także ogólne informacje dotyczące historii i społecznej roli prasy. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych, a także dla wszystkich aktywnych uczestników życia publicznego.
Status dostępności:
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 219-226. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej