276092
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Najważniejszym celem, jaki postawili sobie redaktorzy naukowi niniejszej publikacji, było dostarczenie studentom, wykładowcom oraz ogółowi czytelników wyboru artykułów uwzględniających zarówno bogactwo, jak i różnorodność badań nad zachowaniem konsumentów, prowadzonych na kontynencie europejskim. Pierwszeństwo przyznano tym artykułom, które wniosły istotny wkład w już istniejącą wiedzę, bądź mają szansę wpływać na kierunek jej rozwoju w przyszłości, a zarazem podsumowują i rozwijają konkretny obszar tematyczny. Starano się też, aby artykuły wyróżniały się jasnością i zrozumiałością wykładu. Bardzo istotne znaczenie ma również fakt, że większość artykułów, mimo silnego ich osadzania w teorii i metodyce badań, odpowiada na pytanie: co oznaczają formułowane uogólnienia dla procesu decyzyjnego biznesu w obszarze strategicznego marketingu? Powyższe atuty pozwalają nam sądzić, że oddawana książka zyska Państwa uznanie.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: European perspectives on consumer behaviour
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej