276200
Książka
W koszyku
Sondażowe badania opinii publicznej mają obecnie ogromne znaczenie, ich wyniki są bowiem nieocenionym źródłem informacji dla polityków, producentów, sprzedawców oraz urzędników wielu instytucji rządowych i publicznych. W książce Autor przedstawia cele, zakres i rodzaje badań opinii, proces projektowania tych badań, techniki wyboru próby respondentów i określania jej liczebności, metody obserwacji statystycznej, błędy popełniane w badaniach oraz metody wnioskowania statystycznego. Przykłady projektowania i organizacji sondażowych badań opinii w praktyce ułatwią zrozumienie wiedzy zawartej w książce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych oraz praktyków z firm badawczych prowadzących badania marketingowe i demoskopijne.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 234-238.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej